Cokeham23

Cokeham23

Lives in: TX, USA

Member since: 03/04/10

Recent Activity Filter:

Reply to Japanese pit bike? 5/24/2018 8:42 PM

My advice would be a KLX140L. They are pretty good bikes to start with, and there’s quite a few parts for them readily available. You can throw HD springs in the forks and on the shock, get a BBR bore kit, pipe, and be set. I’ve been riding 140s for ... more »

Reply to Scored Big Time! 5/23/2018 6:04 PM

Dang, I was just about to google where your restaurant was! I’ll definitely have to make the trip to check it out when yall open up.

Reply to CRF150F/230F pitbike build 5/18/2018 8:03 AM

Yeah man, bring them out! And haha, yeah that’s me!

Reply to Tickle riding a KTM/Preping for nationals? 5/14/2018 3:17 PM

I’ve picked up on that a little bit too. It’s kind of odd to see when your whole life all you hear is “elbows up!”. I’ve noticed Osborne sits in the middle of the seat in corners too. He’s not up on the tank like most guys.

Reply to What would you do to supercross tracks to make them less "cookie cutter" 5/12/2018 11:50 AM

This. When I opened this thread, I immediately thought of that year they let TP, Reed and some guys design a few rounds. I remember TP’s track had some pretty interesting stuff incorporated.

Reply to Mike Craig choked out at Glen Helen? 5/10/2018 5:59 PM

From the IG comments, it sounds like Ryan Surratt was the dude fighting Mike, then Chance Blackburn is the guy choking him?

Reply to Geico parting way with Alias 5/10/2018 7:57 AM

I’ve been wearing Alias for a long time, I’m really curious to see what happens with them. I’ve always been a big fan of their designs, and the quality/durability of gear has been good for me too. In the mean time, I guess I’ll be switching to Fly though.

wink
... more »

Reply to CRF150F/230F pitbike build 5/10/2018 7:31 AM

Not sure on that. That would be pretty interesting though.

Reply to CRF150F/230F pitbike build 5/10/2018 7:31 AM

Yeah, I’m in North Texas. I ride at Burleson, River Valley, and Village night track. All of those tracks are pretty fun on the maddogs. It’s died off quite a bit from a couple years ago. My buddy put on a race called The BROTY at Burleson for a few years, ... more »

Reply to Jacob Hayes needs a job 5/9/2018 10:18 AM

What about Gavin Faith and Jace Owen? Jace won a ton of races last year, faded off a bit after the points reset, then tore his ACL early this season, but still was a top contender. Faith has been the guy the last few seasons, and was leading the points ... more »

Reply to CRF150F/230F pitbike build 5/4/2018 4:06 PM

Thank you! Yeah, there’s actually 2 stuffed back there. 1 is a V3 with a stroked 165 motor. The other is a BBR framed 150/230 with another 230 engine. Both bikes are still a project

Reply to New Motocross Drama Series WTF?? Cool or Nah 4/28/2018 8:35 PM

I think he just rides for fun. I’m sure he’s done a few local races, but I don’t think he’s ever tried to make a career out of racing. At least they picked somebody who actually rides for the main character though.

Reply to New Motocross Drama Series WTF?? Cool or Nah 4/28/2018 7:27 PM

Holy shit, that one kid is a local rider here haha. I have some mutual friends with him. I think his name is Taylor Holder

Reply to Shipping in a engine 4/25/2018 2:16 PM

I’ve shipped quite a few engines. I usually buy a plastic tub, pack the engine in there with bubble wrap and what not, then zip tie the lid on. I used to be able to ship them just like that, but now Fedex requires it to be in a box (so stupid). I usually ... more »

Reply to What's your dirt bike history? 4/25/2018 5:36 AM

PW50 XR70 2005 YZ85 2005 YZ250F 2006 KX250F 2007 CRF250R 2002 CR250 2009 CRF250R 2005 KLX110 (current) 2003 KX125 2009 KLX140L (current) BBR V3 KLX110 (current) BBR CRF230F (current) 2013 KLX140L (current) 2004 KX125 2017 KX250F (current) 2005 CRF150F/230F ... more »

Reply to I have an idea! 4/23/2018 9:25 AM

If you watch it on the Supercross Live Facebook page, you can hear the questions. And it was Rob Gronkowski who Eli was referring to being as big as.

Reply to Scott Prospect Goggle 4/23/2018 9:08 AM

I’ve been wearing them since they came out, I wore the Tyrant goggles before switching. I really like them, fit is good with my Shoei, padding has stayed in tact, and the bigger lens actually made a bigger difference than I thought. Only downside is ... more »

Reply to Marvin is Trash 4/21/2018 3:04 PM

Reminded me of the Reed/Stewart incident from Atlanta years ago...

Reply to CRF150F/230F pitbike build 4/19/2018 3:38 PM

KTM of North Texas/SLM Graphics. It’s a shop here in Arlington.

Reply to Alias MX done? 4/16/2018 8:10 AM

I got the same email about a month ago. I went to pick up another set because of that spring deal, saw everything was out of stock so sent an email and she said they had sold out of everything except the camo gear. Pretty crazy! I’m glad they aren’t ... more »