smiffnutz

smiffnutz

Lives in: AUS

Member since: 01/03/12

Recent Activity Filter:

Added reply in a thread JLAW SIGHTING 12/13/2012 12:27 AM

x2

Added reply in a thread JS traded? 5/2/2012 5:44 AM

please make it stop!

Added reply in a thread Tassie Boys DVD? 4/12/2012 4:47 AM

no kangaroo shooting?

Added reply in a thread A classic favorite Doug Henry vid 2/23/2012 3:32 AM

What a legend!

Added reply in a thread So MX is #1 whats your #2 2/1/2012 3:28 AM

whacking it

Added reply in a thread the new tatt 1/19/2012 4:42 AM

CHOCOLATE RAIN!

Added reply in a thread MOTO XXX 1/17/2012 12:47 AM

Gene Neumac, "the logger". funny shit

Added reply in a thread Put this kid on Josh Hills H&H 450 as the replacement rider! 1/12/2012 3:40 AM

Amen brother

Added reply in a thread Hottest Chick In A-1 Pits ? 1/12/2012 3:37 AM

is that Kibby in the backgournd?

Added a comment to kibby's profile 1/10/2012 12:38 AM
smiffnutz

Mick from Gossie in the house

0 0 0

This user profile has no comments yet.

Added reply in a thread FC-Honda running Brembo/KTM 1/10/2012 12:37 AM

Kib dog, telling it like it is! Looks similar to the setup that John Wall ran at the 96 Coffs Harbour SX!

Added reply in a thread Wanna know what's under the shrouds on James' bike? 1/9/2012 3:02 AM

Pissed my pants when i saw this! hahahah sooo good.

Added reply in a thread RC, can I please buy you a new jacket? 1/8/2012 1:45 AM

looks like something from a shift ad in 96... still love RC though.

Added reply in a thread Tonight's biggest WTF moment 1/7/2012 11:07 PM

Headphones replacing Erina Bates

Added a comment to T Man 345's profile 1/7/2012 2:25 AM
smiffnutz

that was 1997 buddy!

0 0 0

This user profile has 8 comments.

T Man 345 left a comment 1/6/2012 4:05 PM
T Man 345

Hey, is this the same "smiffnutz" that took the Holeshot at the 125cc C Grade Picton national back in 98?

Added reply in a thread Motocross Fantasy (Join Free Division) 1/5/2012 11:31 PM

team_smiffnutz

Added reply in a thread Reed's 2012 Bike 1/3/2012 1:13 AM

Chad's bike and gear is miles in front of everything else IMO.

Added reply in a thread the new tatt 1/3/2012 1:11 AM

Its SHOWTIME BIATCHES!